Aktualności PCPR Węgrów
- Szczegóły
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Węgrowie ogłasza nabór na stanowisko:
Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej
1. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie;
b) wykształcenie wyższe na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, socjologia, praca socjalna, nauki o rodzinie lub
b) wykształcenie wyższe na dowolnym kierunku, uzupełnione studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie, resocjalizacji lub kursem kwalifikacyjnym z zakresu pedagogiki opiekuńczo - wychowawczej oraz co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka;
c) osoba nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest jej zawieszona ani ograniczona;
d) wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku do niej wynika z tytułu wykonawczego;
e) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
f) znajomość przepisów z zakresu:
- ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
- ustawy o pomocy społecznej,
- ustawy o samorządzie powiatowym,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- kodeksu rodzinnego i opiekuńczego.
2. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność pracy w zespole,
b) odpowiedzialność, komunikatywność, rzetelność, samodzielność,
c) dyspozycyjność,
d) bardzo dobra obsługa komputera: pakietów biurowych, poczty elektronicznej, Internetu;
f) prawo jazdy kategorii B;
g) umiejętność zachowania pełnej dyskrecji;
h) umiejętność interpretowania przepisów;
i) samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) udzielanie pomocy rodzinom zastępczym w realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej,
2) przygotowanie, we współpracy z asystentem rodziny i odpowiednio rodziną zastępczą, planu pomocy dziecku,
3) pomoc rodzinom zastępczym w nawiązaniu wzajemnego kontaktu,
4) zapewnienie rodzinom zastępczym dostępu do specjalistycznej pomocy dla dzieci w tym psychologicznej, reedukacyjnej, rehabilitacyjnej,
5) zgłaszanie do ośrodków adopcyjnych informacji o dzieciach z uregulowaną sytuacją prawną, w celu poszukiwania dla nich rodzin przysposabiających,
6) udzielanie wsparcia pełnoletnim wychowankom rodzinnych form pieczy zastępczej,
7) przedstawianie corocznego sprawozdania z efektów pracy organizatorowi rodzinnej pieczy zastępczej,
8) systematyczne podnoszenie swoich kwalifikacji w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną, w szczególności przez udział w szkoleniach i samokształcenie.
9) wydawanie opinii w przedmiocie wytaczania przez dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie powództwa o zasądzenie świadczeń alimentacyjnych na rzecz dziecka przebywającego w pieczy zastępczej;
10) sporządzanie opinii w przedmiocie ustania przyczyny umieszczenia dziecka w rodzinie zastępczej lub rodzinnym domu dziecka i możliwości powrotu dziecka do jego rodziny biologicznej na potrzeby postępowania sądowego w tej sprawie;
11) w przypadku rodzeństwa, sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie zastępczej większej liczby dzieci niż przewiduje art.53 ust.1 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;
12) w przypadku rodzeństwa, sporządzanie opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinnym domu dziecka większej liczby dzieci niż przewiduje art.61 ust.1 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;
13) w przypadku połączenia funkcji rodziny zastępczej spokrewnionej z funkcją rodziny zastępczej zawodowej albo rodziny zastępczej niezawodowej, gdy sprawa dotyczy rodzeństwa, sporządzania opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie większej liczby dzieci, niż przewiduje art.67 ust.2 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;
14) w przypadku połączenia funkcji rodziny zastępczej spokrewnionej z prowadzeniem rodzinnego domu dziecka, gdy sprawa dotyczy rodzeństwa, sporządzania opinii w przedmiocie umieszczenia w rodzinie większej liczby dzieci, niż przewiduje art.67 ust.3 ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej;
15) wydawanie opinii w przedmiocie przeniesienia dziecka do innej placówki opiekuńczo- wychowawczej tego samego typu;
16) sporządzanie opinii dla rodziny zastępczej niezawodowej, która będzie starała się o zawarcie umowy o pełnienie funkcji rodziny zastępczej zawodowej;
17) współpraca z ośrodkiem adopcyjnym;
18) systematyczne podnoszenie sowich kwalifikacji w zakresie pracy z dziećmi lub rodziną, w szczególności przez udział w szkoleniach i samokształcenie
4. Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV) i list motywacyjny;
2) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o ukończeniu szkoły),
3) dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
4) dokument poświadczający co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dzieckiem i rodziną lub co najmniej roczne doświadczenie jako rodzina zastępcza lub prowadzący rodzinny dom dziecka zgodnie z pkt. 1. b).
5) oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną, zgodnie z art. 233 Kodeksu karnego, że nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie była mu zawieszona ani ograniczona (dotyczy osób posiadających dzieci);
6) oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną, zgodnie z art. 233 Kodeksu karnego o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego w przypadku, gdy taki obowiązek wynika z tytułu egzekucyjnego;
7) oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną, zgodnie z art.233 Kodeksu karnego, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyśle przestępstwo lub umyśle przestępstwo skarbowe;
8) oświadczenie kandydata złożone pod odpowiedzialnością karną, zgodnie z art. 233 Kodeksu karnego o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
9) oświadczenie kandydata zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji – zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.);
5. Miejsce wykonywanej pracy:
Teren Powiatu Węgrowskiego, praca w środowisku zamieszkania rodzin zastępczych oraz w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Węgrowie.
6. Inne informacje
• Praca Koordynatora będzie wykonywana w ramach stosunku pracy w systemie zadaniowego czasu pracy. Oznacza to pracę także w godzinach popołudniowych oraz w weekendy (40 godz. tygodniowo).
• Praca koordynatora rodzinnej pieczy zastępczej wykonywana będzie w okresie od marca 2014 roku do sierpnia 2014 roku.
• Praca Koordynatora nie może być łączona z wykonywaniem obowiązków pracownika socjalnego.
• Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej w swojej pracy nie będzie mógł także wykonywać wobec rodzin objętych asystą innych funkcji: kuratora sądowego, pedagoga, nauczyciela, wychowawcy, nie może uczestniczyć w procesie decyzyjnym przyznawania świadczeń realizowanych przez ośrodki pomocy społecznej.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do dnia 21 lutego 2014 roku do godz. 16.00 w siedzibie tut. Centrum lub pocztą na adres Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Węgrowie, ul. Piłsudskiego 23, 07-100 Węgrów, w zamkniętej kopercie z dopiskiem:
„Nabór na stanowisko: Koordynator rodzinnej pieczy zastępczej"
Oferty, które wpłyną do PCPR po w/w. terminie nie będą rozpatrywane.
Ogłoszenie podlega umieszczeniu na stronie BIP Powiatu Węgrowskiego, na stronie PCPR w Węgrowie oraz na tablicy informacyjnej w PCPR w Węgrowie.
Informacja o wynikach naboru będzie zamieszczona na stronie internetowej BIP Starostwa Powiatowego w Węgrowie oraz na stronie PCPR w Węgrowie www.pcpr.wegrow.pl oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie PCPR w Węgrowie.
Kandydaci spełniający kryteria formalne będą poinformowani o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Węgrów, dn. 5 lutego 2014 r.
w/z Dyrektora PCPR w Węgrowie
/-/ Agata Kuć
- Szczegóły
Zapraszamy od dnia 8 grudnia 2013 r. w godz. 8.00-16.00 do Środowiskowego Domu Samopomocy w Miedznie, ul. Węgrowska 5, 07-106 Miedzna, na wystawę prac Bożonarodzeniowych. Nasze prace mogą być wspaniałym i pięknym prezentem pod choinkę. Oferujemy duży wybór bombek, stroików, aniołków, tac, pudełek zdobionych decoupage i wiele wiele innych piękności ...
- Szczegóły
W związku z zaistniałą pomyłką w treści zapytania ofertowego, dotyczącą terminu składania ofert na:
Realizację spotkania integracyjnego dla nie większej ilości osób niż 90 (w tym osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich) pod nazwą „Spotkanie integracyjne", w dniu 15 listopada 2013 r., od godziny 13.00 do godz. 16.00,
uprzejmie wyjaśniamy, iż prawidłowym terminem składania ofert powinien być 25 października 2013 roku, godz. 13.00.
W związku z zaistniałą pomyłką informujemy, iż przedłużamy termin do składania ofert do 28.10.2013 r. do godz. 13.00.
Agata Kuć
w/z Dyrektora PCPR w Węgrowie
- Szczegóły
Zaproszenie do złożenia oferty
Dot.: rozeznania cenowego na:
Realizację spotkania integracyjnego w ramach działań środowiskowych
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Węgrowie, ul. Piłsudskiego 23, 07-100 Węgrów, zaprasza do złożenia oferty na:
Realizację spotkania integracyjnego dla nie większej ilości osób niż 90 (w tym osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich) pod nazwą „Spotkanie integracyjne", w dniu 15 listopada 2013 r., od godziny 13.00 do godz. 16.00.
Szczegółowy opis przedmiotu rozeznania:
- zagwarantowanie w w/w terminie pomieszczeń ogrzewanych, dostępnych dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich (sala restauracyjna lub inna oraz toalety i ubikacje), w celu organizacji spotkania;
- przygotowanie i podanie gorących dań:
I. danie dwudaniowe obiadowe (zupa i drugie danie)
II. danie podzielne typu: pierogi, krokiety, szaszłyki, kartacze itp.,
- przygotowanie i podanie przystawek, 3 rodzaje;
- dodatkowo – kawa, herbata (do samodzielnej obsługi, np. w termosach), napoje, soki, ciasto, owoce.
Propozycje odnośnie dań głównych, przystawek, ciast, należy uwzględnić w ofercie.
Całość usługi należy określić łączną kwotą brutto oraz kwotą brutto przypadającą na osobę, uwzględniając wszystkie koszty, także związane z obsługą kelnerską.
Konkretna liczba uczestników podana zostanie w terminie do 13.11.2013 r. Wykonawcy, który zostanie wyłoniony w ramach rozeznania cenowego.
Osoba udzielająca wyjaśnień – Agnieszka Świerczewska, tel. 25 792 02 90
Termin składania ofert 25 października 2013 r., do godziny 13.00, na adres
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Węgrowie
ul. Piłsudskiego 23
07-100 Węgrów
Tel. 025 7924907, fax 025 7924907 w. 12
Email:
NIP 824-15-82-083
Agata Kuć
w/z Dyrektora PCPR w Węgrowie
- Szczegóły
Wznowienie rekrutacji do projektu „Śmiałym szczęście sprzyja" - Warsztaty i szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe i społeczne dla osób niepełnosprawnych
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Węgrowie uprzejmie informuje, że z dniem 17 lipca 2013 roku ponownie została wznowiona rekrutacja na warsztaty i szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe i społeczne dla osób niepełnosprawnych w ramach realizacji projektu „Śmiałym szczęście sprzyja" współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
W wyniku nieskompletowania grupy zgodnie z § 4 pkt. 25 Regulaminu rekrutacji i uczestnictwa w projekcie „Śmiałym szczęście sprzyja" rekrutacja została wznowiona do 27 września 2013 roku (piątek) do godz. 9.00
Szczegółowe informacje oraz formularze wymaganych dokumentów dostępne są w siedzibie
Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Węgrowie, ul. Piłsudskiego 23
oraz na stronie internetowej www.pcpr.wegrow.pl
Zgłoszenia będą przyjmowane w:
Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Węgrowie, 07-100 Węgrów, ul. Piłsudskiego 23 (p.6), tel. (25) 792 49 07, e-mail:
Zasady rekrutacji Uczestników projektu „Śmiałym szczęście sprzyja" oraz zasady ich uczestnictwa w projekcie określa Regulamin rekrutacji i uczestnictwa w projekcie „Śmiałym szczęście sprzyja".
Wszelkich informacji udziela Biuro Projektu pod numerem: (25) 792 49 07
Koordynator projektu
(-) Agata Kuć
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
- Szczegóły
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA STANOWISKO ASYSTENTA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ W RAMACH ZADANIA WARSZTATY I SZKOLENIA PODNOSZĄCE KWALIFIKACJE ZAWODOWE I SPOŁECZNE OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH W ZWIĄZKU Z REALIZACJĄ PROJEKTU SYSTEMOWEGO PN. „ŚMIAŁYM SZCZĘŚCIE SPRZYJA"
Uprzejmie informuję, że w wyniku przeprowadzonego naboru, na przedmiotowym stanowisku w ramach projektu systemowego pn. „Śmiałym szczęście sprzyja" do realizacji zadania Warsztaty i szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe i społeczne osób niepełnosprawnych, zatrudnione zostaną następujące osoby:
1. Pani Alicja Szcześnik
2. Pani Dorota Wrzosek
3. Pan Grzegorz Trzciński
4. Pani Agnieszka Leszczyńska
W/w osoby spełniły oczekiwania pracodawcy w zakresie posiadania kwalifikacji i umiejętności niezbędnych do zatrudnienia na stanowisku Asystenta osoby niepełnosprawnej.
Koordynator projektu
/-/ Agata Kuć
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
- Szczegóły
INFORMACJA
z przeprowadzonej oceny formalnej dokumentów aplikacyjnych na stanowisko Asystent osoby niepełnosprawnej – w ramach zadania Warsztaty i szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe i społeczne osób niepełnosprawnych
w związku z realizacją projektu systemowego pn. „Śmiałym szczęście sprzyja"
Uprzejmie informuję, że do naboru na stanowisko psychologa zgłosiło się 5 osób, które spełniły wymagania formalne określone w ogłoszeniu,tj.
1. Pani Alicja Szcześnik
2. Pani Dorota Wrzosek
3. Pan Grzegorz Trzciński
4. Pani Katarzyna Malinowska
5. Pani Agnieszka Leszczyńska
Na przedmiotowe stanowisko, zgodnie z zapisami wniosku aplikacyjnego „Śmiałym szczęście sprzyja", planowane jest zatrudnienie na umowę zlecenia 4 osób.
Koordynator projektu
/-/ Agata Kuć
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
- Szczegóły
W związku z realizacją projektu systemowego pn. „Śmiałym szczęście sprzyja",
osoba działająca w/z Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Węgrowie
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba
Rodzaj umowy: umowa zlecenia
Termin realizacji: 28 września 2013 roku – 11 października 2013 roku
Miejsce pracy: ORW Zorza w Dziwnówku
Wymagania niezbędne:
1. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
2. Brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
3. Nieposzlakowana opinia.
4. Brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na danym stanowisku.
5. Doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi.
Wymagania dodatkowe:
1. Zdolność pracy indywidualnej i grupowej.
2. Zdolność analitycznego myślenia, dokładność, kreatywność.
3. Dobra organizacja pracy.
4. Dyspozycyjność, systematyczność i rzetelność w realizacji zleconych obowiązków
5. Dyplom uzyskania tytułu zawodowego asystenta osoby niepełnosprawnej lub posiadanie certyfikatu o ukończonym kursie zawodowym do pracy w charakterze asystenta osoby niepełnosprawnej bądź dyplom pielęgniarstwa.
Zakres wykonywanych zadań:
• szeroko rozumiana pomoc osobom niepełnosprawnych w trakcie wyjazdu i powrotu oraz pobytu na warsztatach i szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe i społeczne dla osób niepełnosprawnych, polegająca m.in. na:
- dążeniu do usuwania wszelkiego typu barier (psychologicznych, społecznych, architektonicznych, komunikacyjnych),
- pomocy w dotarciu na zajęcia przewidziane w projekcie w ramach warsztatów i szkoleń,
- wspomaganiu w przemieszczaniu się osoby niepełnosprawnej,
- zapewnieniu pomocy podczas warsztatów i szkoleń, ćwiczeń usprawniająco- regenerujących, spotkań w ramach działań o charakterze środowiskowym, posiłków itp.,
- podnoszeniu jakości życia osób niepełnosprawnych poprzez pomoc w wykonywaniu podstawowych czynności dnia codziennego, wykonywanie czynności opiekuńczo-pielęgnacyjnych, w tym pomoc w toalecie, czynnościach fizjologicznych, przenoszenie, karmienie, pomoc w komunikacji z otoczeniem, itp.
- wykonywaniu innych czynności opiekuńczych i pielęgnacyjnych, określonych przez osoby niepełnosprawne znajdujące się pod bezpośrednią opieką,
- wspieraniu innych form aktywizacji społecznej dostosowanej do stanu zdrowia osoby niepełnosprawnej,
• stała współpraca z pracownikami ds. integracji,
• sporządzenia sprawozdania z realizacji zleconego zadania.
Wymagane dokumenty:
1. CV i list motywacyjny.
2. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
3. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku asystenta osoby niepełnosprawnej.
5. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 roku, Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
6. Oświadczenie dla celów ustalenia obowiązku ubezpieczenia społecznego, zdrowotnego i FP formularz do pobrania »
7. Oświadczenie nt. zaangażowania w realizację zadań w ramach innego projektu formularz do pobrania »
8. Inne dokumenty świadczące o predyspozycjach i umiejętnościach przydatnych na stanowisku asystenta osoby niepełnosprawnej.
Termin składania dokumentów: do 20 września 2013 roku do godziny 15.00.
Miejsce składania dokumentów: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Węgrowie, ul. Piłsudskiego 23, 07-100 Węgrów (liczy się data wpływu) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko pracy: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ".
Aplikacje, które wpłyną niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Ponadto informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami, spełniającymi kryteria formalne, w celu zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz o wynikach naboru zostanie zamieszczona na tablicy informacyjnej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Węgrowie oraz na stronie internetowej: www.pcpr.wegrow.pl
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 25 792 49 07 w. 17, w godzinach 8.00-15.00.
Osoba do kontaktu: Grzegorz Szcześnik, Łukasz Wrzosek
Koordynator Projektu
/-/ Agata Kuć
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
- Szczegóły
W związku z realizacją projektu systemowego pn. „Śmiałym szczęście sprzyja",
osoba działająca w/z Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Węgrowie
ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ
Liczba kandydatów do wyłonienia: 4 osoby
Rodzaj umowy: umowa zlecenia
Termin realizacji: 28 września 2013 roku – 11 października 2013 roku
Miejsce pracy: ORW Zorza w Dziwnówku
Wymagania niezbędne:
1. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
2. Brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
3. Nieposzlakowana opinia.
4. Brak przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na danym stanowisku.
5. Doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi.
Wymagania dodatkowe:
1. Zdolność pracy indywidualnej i grupowej.
2. Zdolność analitycznego myślenia, dokładność, kreatywność.
3. Dobra organizacja pracy.
4. Dyspozycyjność, systematyczność i rzetelność w realizacji zleconych obowiązków
5. Dyplom uzyskania tytułu zawodowego asystenta osoby niepełnosprawnej lub posiadanie certyfikatu o ukończonym kursie zawodowym do pracy w charakterze asystenta osoby niepełnosprawnej bądź dyplom pielęgniarstwa.
Zakres wykonywanych zadań:
• szeroko rozumiana pomoc osobom niepełnosprawnych w trakcie wyjazdu i powrotu oraz pobytu na warsztatach i szkoleniach podnoszących kwalifikacje zawodowe i społeczne dla osób niepełnosprawnych, polegająca m.in. na:
- dążeniu do usuwania wszelkiego typu barier (psychologicznych, społecznych, architektonicznych, komunikacyjnych),
- pomocy w dotarciu na zajęcia przewidziane w projekcie w ramach warsztatów i szkoleń,
- wspomaganiu w przemieszczaniu się osoby niepełnosprawnej,
- zapewnieniu pomocy podczas warsztatów i szkoleń, ćwiczeń usprawniająco- regenerujących, spotkań w ramach działań o charakterze środowiskowym, posiłków itp.,
- podnoszeniu jakości życia osób niepełnosprawnych poprzez pomoc w wykonywaniu podstawowych czynności dnia codziennego, wykonywanie czynności opiekuńczo-pielęgnacyjnych, w tym pomoc w toalecie, czynnościach fizjologicznych, przenoszenie, karmienie, pomoc w komunikacji z otoczeniem, itp.
- wykonywaniu innych czynności opiekuńczych i pielęgnacyjnych, określonych przez osoby niepełnosprawne znajdujące się pod bezpośrednią opieką,
- wspieraniu innych form aktywizacji społecznej dostosowanej do stanu zdrowia osoby niepełnosprawnej,
• stała współpraca z pracownikami ds. integracji,
• sporządzenia sprawozdania z realizacji zleconego zadania.
Wymagane dokumenty:
1. CV i list motywacyjny.
2. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych.
3. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
4. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na stanowisku asystenta osoby niepełnosprawnej.
5. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 roku, Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).
6. Oświadczenie dla celów ustalenia obowiązku ubezpieczenia społecznego, zdrowotnego i FP formularz do pobrania »
7. Oświadczenie nt. zaangażowania w realizację zadań w ramach innego projektu formularz do pobrania »
8. Inne dokumenty świadczące o predyspozycjach i umiejętnościach przydatnych na stanowisku asystenta osoby niepełnosprawnej.
Termin składania dokumentów: do 13 września 2013 roku do godziny 15.00.
Miejsce składania dokumentów: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Węgrowie, ul. Piłsudskiego 23, 07-100 Węgrów (liczy się data wpływu) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Dotyczy naboru na wolne stanowisko pracy: ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ".
Aplikacje, które wpłyną niekompletne lub po określonym wyżej terminie nie będą rozpatrywane.
Ponadto informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami, spełniającymi kryteria formalne, w celu zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną.
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne oraz o wynikach naboru zostanie zamieszczona na tablicy informacyjnej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Węgrowie oraz na stronie internetowej: www.pcpr.wegrow.pl
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 25 792 49 07 w. 17, w godzinach 8.00-15.00.
Osoba do kontaktu: Grzegorz Szcześnik, Łukasz Wrzosek
Koordynator Projektu
/-/ Agata Kuć
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
- Szczegóły
Zaproszenie do złożenia oferty
Dot.: rozeznania cenowego na:
Realizację spotkania informacyjno - integracyjnego w ramach działań środowiskowych
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Węgrowie, ul. Piłsudskiego 23, 07-100 Węgrów zaprasza, do złożenia oferty na:
Realizację spotkania informacyjno - integracyjnego w ramach działań środowiskowych dla ok. 60 osób (w tym osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich) pod nazwą „Spotkanie integracyjne", w dniu 13 września 2013 r., od godziny 11.00 do godz. 14.00.
Szczegółowy opis przedmiotu rozeznania:
- zagwarantowanie w w/w terminie w godzinach 11.00 – 14.00 pomieszczeń dostępnych dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich (sala restauracyjna lub inna oraz toalety i ubikacje), w celu organizacji spotkania oraz miejsca w plenerze (na wolnym powietrzu, organizacja grilla, ogniska);
- przygotowanie i podanie dań:
a) sałatki – 3
b) ciasta – 3
c) kawa, herbata, napoje
d) owoce
e) zestaw grillowy 2 elementowy (do wyboru dla uczestnika) – danie mięsne na ciepło z grilla z dodatkami (np. kiełbasa, kaszanka, karkówka – 2 rodzaje do wyboru dla każdego uczestnika).
- podanie dania grillowego na powietrzu (gwarantując miejsca do konsumpcji na powietrzu), w bezpośrednim dostępie do sali (gwarantując miejsca do konsumpcji na sali), pożądane miejsca dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
- nie dopuszczamy przewozu osób w plener z sali restauracyjnej, miejsca do przeprowadzenia spotkania wskazane powyżej muszą znajdować się w bliskim sąsiedztwie (jeden kompleks).
Całość usługi należy określić łączną kwotą brutto od osoby, uwzględniając wszystkie koszty, także związane z obsługą kelnerską.
Osoby udzielające wyjaśnień: Agnieszka Świerczewska, Monika Gromek tel. 25 7920290 lub 25 7924907 w. 13
Termin składania ofert 4 września 2013 r., do godziny 10.00, na adres
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Węgrowie
ul. Piłsudskiego 23
07-100 Węgrów
tel. 25 7924907, fax 25 7924907 w. 12
e-mail:
NIP 824-15-82-083
w/z Dyrektora PCPR w Węgrowie
/-/ Agata Kuć