Do pobrania - Program "Aktywny Samorząd" 2022

 

Przed złożeniem wniosku prosimy zapoznać się z:

 

pdfTekst jednolity pilotażowego programu „Aktywny samorząd” zmienionego uchwałą nr 11/2018 Rady Nadzorczej Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych z dnia 10 grudnia 2018 r.

pdfZałącznik nr 3 do uchwały nr 19/2020 Zarządu PFRON z dnia 4 marca 2020 r. Zasady dotyczące wyboru, dofinansowania i rozliczania wniosków o dofinansowanie w ramach Modułu I i II pilotażowego programu „Aktywny samorząd”

pdfZałącznik do uchwały nr 16/2022 Zarządu PFRON z dnia 8 lutego 2022 r., Kierunki działań oraz warunki brzegowe obowiązujące realizatorów pilotażowego programu „Aktywny samorząd” w 2022 roku

 

Druki wniosków o dofinansowanie ze środków PFRON w ramach pilotażowego programu „Aktywny samorząd"

Moduł I – likwidacja barier utrudniających aktywizację społeczną i zawodową

Przyjmowanie wniosków:

od 01.03.2022 r. do 31.08.2022 r.

Obszar A – Zadanie nr 1

pomoc w zakupie i montażu oprzyrządowania do posiadanego samochodu

pdfDruk wniosku Obszar A – Zadanie nr 1

Załączniki do Wniosku

pdfZaświadczenie lekarskie Obszar A Zadanie 1

pdfInformacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

Obszar A – Zadanie nr 2 lub 3

pomoc w uzyskaniu prawa jazdy
• dla osoby z dysfunkcją narządu ruchu (wniosek A2)
• dla osoby z dysfunkcją narządu słuchu, w stopniu wymagającym korzystania z usług tłumacza języka migowego (wniosek A3)

pdfDruk wniosku Obszar A – Zadanie nr 2 lub 3

Załączniki do Wniosku

pdfZaświadczenie lekarskie Obszar A Zadanie 2 (dysfunkcja narządu ruchu)

pdfZaświadczenie lekarskie Obszar A Zadanie 3 (dysfunkcja narządu słuchu)

pdfInformacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

Obszar A – Zadanie nr 4

pomoc w zakupie i montażu oprzyrządowania do posiadanego samochodu

pdfDruk wniosku Obszar A – Zadanie nr 4

Załączniki do Wniosku

pdfZaświadczenie lekarskie Obszar A Zadanie 4 (dysfunkcja narządu słuchu)

pdfInformacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

Obszar B – Zadanie nr 1 lub 3 lub 4

pomoc w zakupie sprzętu elektronicznego lub jego elementów oraz oprogramowania
• dla osoby z dysfunkcją obu kończyn górnych lub narządu wzroku ze znacznym stopniem niepełnosprawności lub w przypadku osób do 16 roku życia - orzeczeniem o niepełnosprawności (wniosek B1)
• dla osoby z dysfunkcją narządu wzroku i umiarkowanym stopniem niepełnosprawności (wniosek B3)
• dla osoby z dysfunkcją narządu słuchu (wniosek B4)

 pdfDruk wniosku Obszar B – Zadanie nr 1 lub 3 lub 4

Załączniki do Wniosku

pdfZaświadczenie lekarskie Obszar B Zadanie 1 (dysfunkcja narządu ruchu)

pdfZaświadczenie lekarskie Obszar B Zadanie 1 (dysfunkcja narządu wzroku)

pdfZaświadczenie lekarskie Obszar B Zadanie 3 (dysfunkcja narządu wzroku)

pdfZaświadczenie lekarskie Obszar B Zadanie 4 (dysfunkcja narządu słuchu)

pdfInformacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

Obszar B – Zadanie nr 2

dofinansowanie szkoleń w zakresie obsługi nabytego w ramach programu sprzętu elektronicznego i oprogramowania

 pdfDruk wniosku Obszar B – Zadanie nr 2

Załączniki do Wniosku

pdfZaświadczenie lekarskie Obszar B Zadanie 2 (dysfunkcja narządu wzroku)

pdfZaświadczenie lekarskie Obszar B Zadanie 2 (dysfunkcja narządu słuchu)

pdfInformacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

Obszar B – Zadanie nr 5

dofinansowanie utrzymania sprawności technicznej posiadanego sprzętu elektronicznego, zakupionego w ramach programu

pdfDruk wniosku Obszar B – Zadanie nr 5

Załączniki do Wniosku

pdfInformacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

Obszar C – Zadanie nr 1

pomoc w zakupie wózka inwalidzkiego o napędzie elektrycznym

pdfDruk wniosku Obszar C – Zadanie nr 1

Załączniki do Wniosku

pdfZaświadczenie lekarskie Obszar C Zadanie 1

pdfInformacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

Obszar C – Zadanie nr 2

pomoc w utrzymaniu sprawności technicznej posiadanego skutera lub wózka inwalidzkiego o napędzie elektrycznym

pdfDruk wniosku Obszar C – Zadanie nr 2

Załączniki do Wniosku

pdfInformacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

Obszar C – Zadanie nr 3

pomoc w zakupie protezy kończyny, w której zastosowano nowoczesne rozwiązania techniczne

pdfDruk wniosku Obszar C – Zadanie nr 3

Załączniki do Wniosku

pdfZaświadczenie lekarskie Obszar C Zadanie 3

pdfInformacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

Obszar C – Zadanie nr 4

pomoc w utrzymaniu sprawności technicznej posiadanej protezy kończyny, w której zastosowano nowoczesne rozwiązania techniczne

pdfDruk wniosku Obszar C – Zadanie nr 4

Załączniki do Wniosku

pdfInformacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

Obszar C – Zadanie nr 5

pomoc w zakupie skutera inwalidzkiego o napędzie elektrycznym lub oprzyrządowania elektrycznego do wózka ręcznego

pdfDruk wniosku Obszar C – Zadanie nr 5

Załączniki do Wniosku

pdfZaświadczenie lekarskie Obszar C Zadanie 5

pdfInformacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

Obszar D

pomoc w utrzymaniu aktywności zawodowej poprzez zapewnienie opieki dla osoby zależnej

pdfDruk wniosku Obszar D

Załączniki do Wniosk

pdfInformacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

Moduł II - pomoc w uzyskaniu wykształcenia na poziomie wyższym (Studenci)

Przyjmowanie wniosków:

rok szkolny/akademicki 2021/2022 – od 01.03.2022 r. do 31.03.2022 r.
rok szkolny/akademicki 2022/2023 – od 01.07.2022 r. do 10.10.2022 r.

pdfDruk wniosku - pomoc w uzyskaniu wykształcenia na poziomie wyższym

Załączniki do Wniosku

pdfZaświadczenie wydane przez właściwą jednostkę organizacyjną uczelni (szkoły)

pdfInformacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych

pdfZaświadczenie wydane przez zakład pracy

LOGO PFRON

Adres PCPR

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Piłsudskiego 23, 07-100 Węgrów

(Parter) pokoje nr 6, 7, 8
(III Piętro) pokoje nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

tel. (25) 792 49 07 fax 25 792 02 91
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Godziny otwarcia Centrum:

Poniedziałek 800 - 1600
Wtorek 800 - 1600
Środa 800 - 1600
Czwartek 800 - 1600
Piątek 800 - 1600

Dyrektor przyjmuje interesantów w sprawach skarg i wniosków w każdy poniedziałek od godz. 1500 do 1700


Inspektor Danych Osobowych: iodo@pcpr.wegrow.pl

Strona używa plików cookies, aby ułatwić korzystanie ze strony oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci twojego urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia swojej przeglądarki internetowej. Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody.

W domenie www.pcpr.wegrow.pl mogą być podane adresy skrzynek mailowych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Węgrowie. Użytkownik korzystający z odnośnika będącego adresem e-mail zgadza się na przetwarzanie jego danych (adres e-mail oraz dobrowolnie podanych danych w wiadomości) w celu przesłania odpowiedzi na przesłane pytania. Szczegóły przetwarzania danych znajdują się w polityce przetwarzania danych osobowych.

Copyright © Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Węgrowie 2021

Stronę zrealizowano w oparciu o CMS Joomla 4. Wykonanie i wsparcie techniczne: StudioAlfa.pl - tworzenie dostępnych stron WCAG 2.1 AA.